Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Lokalizace pomocí aplikace určené pro platformu Java ME využívající GPS
Figurny, Radek ; Morávek, Patrik (oponent) ; Růčka, Lukáš (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vytvoření MIDletu schopného přijímat data z externího GPS modulu připojeného k mobilnímu telefonu přes rozhraní Bluetooth a tato data ve vhodné podobě prezentovat uživateli. V teoretické části práce je popsán navigační systém GPS, jeho historie, parametry a jednotlivé části. Dále je zde popsán systém Bluetooth, protokol NMEA 0183, geodetický systém WGS 84 a programovací jazyk Java a jeho část Java ME. Data jsou z GPS modulu přijata ve formátu NMEA 0183 a jsou dále zpracovávaná tak, že z nich vyčteme relevantní údaje, jako jsou aktuální zeměpisná poloha, nadmořská výška, rychlost, počet viditelných satelitů a přesnost určení zeměpisné polohy a nadmořské výšky. Uživateli bude umožněno uložit si svoji aktuální polohu a k ní přidat krátký popis. MIDlet rovněž bude umožňovat uložení polohy hledaného bodu a k tomuto bodu bude uživatele navigovat. MIDlet byl vyvíjen ve vývojovém prostředí aplikace Netbeans s vývojovým balíčkem (SDK) od firmy Nokia určené pro platformu Symbian OS s60 3. edice FP1, který obsahuje s60 emulátor a s60 MIDlet pro kompilaci v telefonu. Vytvářený MIDlet se bude skládat ze tří hlavních částí. První část bude zobrazovat základní parametry polohy, jako jsou zeměpisná poloha, nadmořská výška, rychlost, přesnost určení polohy a nadmořské výšky, datum a čas. Druhá část bude uživatele informovat o směru severu a jeho aktuální zeměpisné poloze. Třetí část bude zobrazovat směr k zadanému bodu a vzdálenost k němu.
Složitější hra pro více hráčů pro mobilní zařízení
Kojecký, Vladimír ; Láník, Aleš (oponent) ; Zuzaňák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem mobilní aplikace na platformě J2ME. Jedná se o hru pro více hráčů pro mobilní zařízení komunikující mezi sebou pomocí technologie Bluetooth. Aplikace, nazvaná BTbomb,vychází ze hry, známé pod název Dynablaster či Bomberman. V této práci je podrobně popsán návrh celé aplikace a způsob řešení implementace tohoto návrhu. Dále jsou zde popsány problémy, které mohou nastat při vývoji mobilních aplikací, a způsoby, jak se těmto problémům vyvarovat nebo jak je řešit. Cílem této práce je poskytnout čtenáři detailní pohled na vytváření této a jí podobných mobilních aplikací.
Příjem a posílání SMS zpráv pomocí aplikace určené pro platformu JavaME
Růčka, Lukáš ; Burget, Radim (oponent) ; Kovář, Petr (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce je prostudovat možnosti platformy Java ME pro příjem a odesílání SMS zpráv a následné využití poznatků k realizaci aplikace na této platformě. V práci je po úvodním seznámení s jazykem Java a jeho vlastnostmi rozebrána problematika týkající se specifických vlastností platformy Java ME a vlastností zařízení podporujících tuto platformu. Následně je na základě teoretických poznatků proveden návrh aplikace vytvořené na platformě Java ME, která umí přijímat, zpracovávat, uchovávat a odesílat SMS zprávy, a která je schopna komunikace se serverovou aplikací vytvořené na platformě Java SE. Vytvořená Java ME aplikace je zamýšlena jako automatizovaný hlasovací SMS server, který lze provozovat na mobilním zařízení s podporou Java ME, a který je možno po spojení pomocí Internetu ovládat z aplikace vytvořené na platformě Java SE. V závěru práce jsou uvedeny poznatky a výsledky z testování vytvořených aplikací na skutečných mobilních zařízeních.
Karetní hra Maryáš pro mobilní zařízení
Pumprla, Tomáš ; Rychnovský, Lukáš (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Práce se zabývá vývojem mobilní aplikace založené na programovacím jazyce Java - J2ME. Aplikací je karetní hra Mariáš, přičemž uživatel může zvolit hru proti lidem nebo proti počítači, který se rozhoduje na základě expertního systému. Expertní systém je možné aktualizovat prostřednictvím HTTP komunikace.
Využití bezdrátových přenosů v J2ME aplikacích
Mikulecký, Miloš ; Kovář, Petr (oponent) ; Jeřábek, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou programování J2ME aplikací se zaměřením na bezdrátové přenosy. Jako bezdrátová technologie byla vybrána technologie Bluetooth, která je dnes implementována na většině dnešních mobilních telefonech. Byla navržena a realizována aplikace umožňující přenos krátkých zpráv z jednoho telefonu na druhý přes rozhraní Bluetooth. Aplikace byla vyvíjena v programovacím prostředí NetBeans. Aplikace byla testována na několika mobilních telefonech různých značek a typů. Zde se ukázalo, že každý mobilní telefon je jiný, i když jde třeba o mobilní telefon jedné značky.
Universal mobile communication platform using the bluetooth technology
Sopko, Richard ; Šilhavý, Pavel (oponent) ; Daněček, Vít (vedoucí práce)
This master’s thesis is focused on field of communication technologies in mobile devices in personal WPAN type wireless networks. Work consists of three basic parts. First part provides overview of personal WPAN wireless networks and is specialized on Bluetooth technologies and its opportunities of communication between mobile devices. Second part deals with an opportunity of using programming language Java 2 Micro Edition in work with Bluetooth technology. Key point of this work is third part which includes scheme of conception of a communication platform and creating of application designed for mobile phones. Created application enables communication by means of changing files and written conversation of two or more people in real time by Bluetooth connection.
Sudoku na mobilním telefonu
Pumprla, Ondřej ; Schwarz, Petr (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem mobilní aplikace založené na programovacím jazyce Java - J2ME. Aplikací je hra Sudoku, přičemž zadání si uživatel může vygenerovat přímo v samotné mobilní aplikaci, nebo importovat z webové aplikace. Webová aplikace je naprogramována prostřednictvím PHP a MySQL. Generátor produkuje zadání, která jsou řešitelná na základě technik, které lidé běžně používají.
JavaME aplikace pro sázení na sportovní zápasy
Kubalík, František ; Müller, Jakub (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje návrhu a realizaci aplikace pro mobilní terminály, která umožňuje uživateli sázet na sportovní zápasy. Funkčnost této aplikace je závislá na centrální databázi, jejíž návrh je také součástí této práce. V první části jsou popsány základní vlastnosti programovacích jazyků, které byly pro realizaci projektu použity. Postupně je tedy popsán jazyk Java, SQL a PHP. Zmíněna je také správná tvorba tabulek a popis problémů, které mohou při návrhu databáze nastat. Další kapitola pak popisuje samotnou realizaci celého projektu. Je zde popsána zvolená metoda a podrobnější popis realizace jednotlivých částí, ze kterých se projekt skládá. Tato část obsahuje také testování vytvořené aplikace.
Ovládaní počítače pomocí mobilního telefonu skrze bluetooth
Eliáš, Filip ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Výsledkem mé práce je aplikace, pomocí které lze ovládat programy na PC. Aplikace obsahuje serverovou část, která běží na PC a klientskou část určenou primárně pro mobilní telefony. Aplikace pro svůj běh potřebuje dva skripty. První napsaný v Javascriptu, který definuje jak ovládat konkrétní program. Druhý skript definuje uživatelské rozhraní na klientovi.
Sudoku na mobilním telefonu
Pumprla, Ondřej ; Schwarz, Petr (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem mobilní aplikace založené na programovacím jazyce Java - J2ME. Aplikací je hra Sudoku, přičemž zadání si uživatel může vygenerovat přímo v samotné mobilní aplikaci, nebo importovat z webové aplikace. Webová aplikace je naprogramována prostřednictvím PHP a MySQL. Generátor produkuje zadání, která jsou řešitelná na základě technik, které lidé běžně používají.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.